საოფისე ტექნიკის სერვის ცენტრი
კორპორატიული შეთავაზება იურიდიული პირებისა და ორგანიზაციებისთვის
ჩვენთან თანამშრომლობის უპირატესობები
კომპანია „ჩემი ოფისი“ სთავაზობს თავის მომხმარებელს საოფისე ტექნიკის სრულ მომსახურებას, დაწყებული რეგულარული ტექნიკური უზრუნველყოფიდან, დამთავრებული საოფისე ტექნიკის ყველაზე რთული ხარვეზების შეკეთებით.
შ.პ.ს „ჩემ ოფის“-თან თანამშრომლობით, ჩვენი მომხმარებლები მიიღებენ, რამდენიმე უპირატესობას:
შ.პ.ს „ჩემი ოფისი“ უზრუნველყოფს საოფისე ტექნიკის ტრანსპორტირებას, კლიენტიდან სერვისამდე და უკან დამატებითი გადასახადის გარეშე.
• იმ შემთხვევაში, თუ დეფექტის აღმოფხვრას მეტი დრო სჭირდება და ეს მწარმოებლისგან ნაწილების შეკვეთით არის გამოწვეული, ჩვენ გთავაზობთ დაზიანებული მოწყობილობის ჩანაცვლებას ანალოგიური მონაცემების მქონე მოწყობილობით უსასყიდლოდ, დეფექტის აღმოფხვრამდე;
• ნებისმიერი მოწყობილობა, რომელიც შეძენილია შ.პ.ს „ჩემ ოფის“-ში უზრუნველყოფილია გარანტიით. თავის მხრივ, საგარანტიო პირობების ამოწურვის შემდგომ, ჩვენ მზად ვართ სრულიად ავიღოთ ჩვენს თავზე გარანტიის შემდგომი მომსახურება, რაც საფუძველი იქნება იმისა, რომ ჩვენი მომხმარებლის საოფისე ტექნიკა, ყოველთვის იყოს სრულ წესრიგში და მუშა მდგომარეობაში;
• საპასუხისმგებლოა, იმ კომპანიის შერჩევა, რომელსაც შეგიძლიათ ანდოთ საბეჭდი მოწყობილობები, მათი შეუფერხებელი მუშაობისათვის მაშინ, როდესაც თქვენთვის აუცილებელია, სასწრაფოდ საბეჭდი სამუშაოების შესრულება. დარწმუნებულები ვართ, რომ ჩვენი სპეციალისტების ცოდნა, გამოცდილება, უნარები და რესურსი, შეძლებს უზრუნველყოს მაქსიმალურად ხარისხიანი და სწრაფი მომსახურება. იმისათვის, რომ თქვენ შეძლოთ დარწმუნება, ჩვენ გთავაზობთ საოფისე ტექნიკის მომსახურების პროცესის აღწერილობას:
• კლიენტის შეკვეთის მიღებიდან (ტელეფონით ან სისტემის დახმარებით My Office Online) მოწყობილობის შეკეთებაზე ან მის დიაგნოსტიკაზე, სისტემა ქმნის მომსახურების შეკვეთას და სამუშაო დავალებას ხელოსნისთვის, სადაც მითითებულია მომხმარებლის შენიშვნები დეფექტისა და სხვა შესაბამისი ინფორმაციის შესახებ;
• ხელოსანი, რომელიც მიიღებს შეკვეთას შესრულებაზე, აკომპლექტებს ნაწილებს, რომელიც შეიძლება იყოს გაუმართავი, კლიენტის მიერ აღწერილი ხარვეზების შესაბამისად და მიდის მომხმარებელთან;
• მომხმარებლის საოფისე ტექნიკას, რომელიც პირველად შემოდის ჩვენი კომპანიის სერვის ცენტრში, ენიჭება უნიკალური საიდენტიფიკაციო ნომერი (შემდგომში მოხსენიებული, როგორც ID), რომელიც იბეჭდება სპეციალურ სტიკერზე და ეკვრება მომხმარებლის ტექნიკას. ამ წუთიდან იწყება, თქვენი მოწყობილობის მომსახურების ისტორია, რომელიც გაძლევთ შესაძლებლობას ნებისმიერ დროს აკონტროლოთ მასთან დაკავშირებული ყველა პროცესი. თუ My Office Online-ის მომხმარებელი ხართ, მომსახურების ისტორიის ველში ID ნომრის შეყვანით შეგიძლიათ იხილოთ მოწყობილობის სრული ისტორია. მოწყობილობის ჩვენს სერვის ცენტრში განმეორებით შემოსვლისას, ავტომატურად ფიქსირდება მისთვის ადრე მინიჭებული ID ნომერი.
• ხელოსანი იწყებს შეკეთებას, მოწყობილობის ხარვეზის სრული დიახნოსტიკისა და შესასრულებელი, სარემონტო სამუშაოების მომხმარებელთან შეთანხმების შემდგომ;
• მობილურის მეშვეობით, მისამართზე მომხმარებელთან გასული ხელოსნისთვის ხემისაწვდომია ინფორმაცია ამ მოწყობილობასთან დაკავშირებული შესრულებული სამუშაოების შესახებ (ID) ისტორია, ასევე საწყობში არსებული სათადარიგო ნაწილების მარაგების შესახებ, რომლებიც აუცილებელია მოწყობილობისთვის;
• რემონტის დასრულების შემდეგ, ხელოსანს შეყავს მოწყობილობის ყველა ინფორმაცია (ID) სისტემაში, კერძოდ - აღნიშნულ ID ნომერთან დაკავშირებული შეცვლილი ნაწილების ინფორმაციასთან ერთად, ხდება შეკვეთის შესრულებასთან დაკავშირებული, ყველა შენიშნვის მონიშვნა. ბოლოს მომსახურების შეკვეთა იხურება. ჩვენ გთავაზობთ საოფისე მოწყობილობების ტექნიკურ მომსახურებას, როგორც ერთჯერადად, ასევე მუდმივად ხელშეკრულების გაფორმების საფუძველზე. ჩვენი სპეციალისტი მოდის მომხმარებელთან ხელშეკრულებით დადგენილ ვადებში და უზრუნველყოფს მოწყობილობების სტაბილურ და გრძელვადიან მუშაობას. უმეტეს შემთხვევებში აღნიშნული მომსახურება ვრცელდება ასლგადამღებ, ლაზერულ და ჭავლურ პრინტერებზე, მატრიცულ პრინტერებზე, ქაღალდის გამანადგურებლებზე, აგრეთვე კომპიუტერული ტექნიკის მომსახურებაზე. თქვენი მოწყობილობების მიმდინარე მდგომარობის შესაფასებლად, ჩვენ გთავაზობთ ტექნიკის უფასო დიაგნოსტიკას ხელშეკრულების გაფორმებამდე.
დიაგნოსტიკის შემდგომ მენეჯერი შემოგთავაზებთ, თქვენზე მორგებულ, ხელშეკრულების ყველაზე ხელსაყრელ პირობებს.
თქვენი საოფისე ტექნიკა ყოველთვის იქნება გამართულ მდგომარეობაში!
-
ურთიერთობა და დამოკიდებულება კლიენტებთან
ჩვენი მთავარი პრინციპია - აკეთე ისე, როგორც თავად ისურვებდი რომ გიკეთებდნენ! ჩვენ არამხოლოდ ვაკეთებთ ისე როგორც საკუთარი თავისთვის ვისურვებდით, არამედ ყველას ვინც ჩვენ მოგვმართავს ვუდგებით როგორც მეგობარს.
პირველ რიგში სწორედ ასეთი ურთიერთობით, უპირობო ხარისხითა და ამასთანავე ღირებულებით ხელმისაწვდომი სწრაფი სერვისებითა თუ სხვა მომსახურებების წყალობით, ჩვენ დავიმსახურეთ ნდობა ჩვენი მომხმარებლების.
გვეამაყება ის, რომ საჭიროების შემთხვევაში ისინი მოგვმართავენ განმეორებით, რეკომენდაციას გვიწევენ თავიანთ ნაცნობებთან, როგორც საიმედო პარტნიორს, სახარჯი მასალების განახლების და საოფისე ტექნიკის სერვისის მიმართულებით.
-
მატერიალურ ტექნიკური ბაზა და დანადგარები
დანადგარში მოიაზრება, სტანდარტების მიხედვით აღჭურვილი სამუშაო სადგურები, კარტრიჯების პროფესიონალური დამუხტვისათვის და მათი ტესტირებისათვის განკუთვნილი პრინტერების პარკი. ჩვენი კონკურენტების მცირედ ნაწილსაც კი, არ გააჩნია აღნიშნული სრული აღჭურვილობა. ბევრი თანხას ზოგავს, ზოგს არ ყოფნის რესურსი, ზოგიერთიც უბრალოდ ვერ ხვდება თუ რაში მდგომარეობს მათი საჭიროება.
სპეცაღჭურვილობა შესაძლებლობას გვაძლევს:- დავტესტოთ დამუხტული კარტრიჯები, რათა დავრწმუნდეთ მათ გამართულ მუშაობაში. ჩვენი სერვის ცენტრი ბელიაშვილზე მუდმივად ახდენს, სატესტო პრინტერების პარკის განახლებას;
- კარტრიჯის დასამუხტი აპარატი - შესაძლებლობას გვაძლეს, პროფესიონალურად გავასუფთაოთ კარტრიჯი დამუხტვისას, რაც მნიშვნელოვანია, მათი შემდგომი ექსპლუატაციის სრულ რესურსსზე.
- მუდმივად განახლებადი სერვისის საწყობი, სადაც ჩვენი ტექნიკური პერსონალისთვის მარტივად ხელმისაწვდომია კარტრიჯების წარმოებისა თუ ტექნიკის შეკეთებისთვის საჭირო დეტალების დიდი ასორტიმენტი.
-
გამოყენებული მასალების და დეტალების ხარისხი
ქვეყანაში შექმნილი ეკონომიკური მდგომარეობის ფონზე, მაღალი კონკურენციის გამო, ყველა ვინც დაკავებულია კარტრიჯის სწრაფი დამუხტვით, ადგილზე გასვლით, ცდილობენ დაზოგონ თანხა, იმისათვის რომ დაწიონ თვითღირებულება. ამისათვის ისინი იყენებენ შედარებით იაფ და დაბალხარისხიან სახარჯ მასალას, (ან საერთოდ არ იყენებენ) ;) რაც აისახება ამონაბეჭდის ხარისხზე, კარტრიჯის რესურსზე და საბეჭდი ტექნიკის ქმედითუნარიანობაზე.
ჩვენი სერვის-ცენტრი პერიოდულად ახდენს სახარჯი დეტალების დატესტვას, რათა გამოირიცხოს მათი სამუშაო პროცესში მწყობრიდან გამოსვლა. ამრიგად ვიყენებთ, წლების მანძილზე გამოცდილი და ნდობით აღჭურვლი მომწოდებლების, პრემიუმ ხარისხის სახარჯ მასალებს.
-
სერვისის კონტროლის პროგრამული უზრუნველყოფა
პროგრამა განკუთვნილია დამუხტული კარტრიჯებისა და შეკეთებული ტექნიკის აღრიცხვისათვის. მისი მეშვეობით ჩვენ ვაკონტროლებთ კარტრიჯების და ტექნიკის მიმოსვლას კლიენტისაგან ჩვენს სერვის ცენტრში და პირიქით. ამ სისტემის დანერგვის შემდეგ ჩვენი მომხმარებლის არც ერთი კარტიჯი არ დაკარგულა. აგრეთვე ეხმარება ჩვენს მომხმარებელს, თვალყური ადევნონ, კარტრიჯებზე და ტექნიკაზე შესრულებული სამუშაოების ისტორიას.
-
სერვისის სპეციალისტების გამოცდილი გუნდი
ჩვენი სპეციალისტების სამუშაო გამოცდილება, კარტრიჯების დამუხტვის და ტექნიკის შეკეთების მიმართულებით ხუთ წელზე მეტს ითვლის. ამ პერიოდის მანძილზე მუდმივად ხდებოდა მოწვეული უცხოელი ინჟინრების მიერ მათი ცოდნის ამაღლება, ახლა კი შესაბამისი სპეციალისტის მიერ პერიოდულად ხორციელდება მათი შესრულებული სამუშაოს სტანდარტებთან შესაბამისობის მონიტორინგი.
და დიახ ... ჩვენ მათით ვიმარჯვებთ!