9/9

ტექნიკის სერვისთან დაკავშირებული კითხვები და პასუხები

  • 1. შესაძლებელია დამოუკიდებლად, პრინტერის ქაღალდის მიმწოდებლის შეკეთება?

    აღნიშნული დაზიანების საკუთარი ძალებით აღმოფხვრა არ არის რეკომენდირებული. ხშირად, ფურცლის წამღები რეზინის სპირტით წმენდისას ხდება მისი ზედაპირის გამყარება. გაცვეთილი რეზინის დიამეტრის ზრდისას (რაც წარმოიშვა ქიმიური რეაქციისას, ფურცლის წამღები რეზინისა და სპირტის ურთიერთქმედების შედეგად) მაღალი დატვირთვისას, შესაძლოა დაზიანდეს მოწყობილობის, ფურცლის მიწოდების მთელი კვანძი. უმჯობესია ისარგებლოთ, სერვის ცენტრის ხელოსნის მომსახურებით, რომელიც შეცვლის ფურცლის წამღებ რეზინას და ფურცლის გამომყოფს, პრინტერის დაზიანების გარეშე.

  • 2. შეუძლიათ „ჩემი ოფისი“-ს მომხმარებელს შეიძინონ, კომპანია „ჩემი ოფისი“-ს მიერ დამონტაჟებული შეცვლილი (ჩანაცვლებული) ტექნიკა?

    უმეტეს შემთხვევაში ეს შესაძლებელია, დაუკავშირდით თქვენს მომსახურების კონსულტანტს ან პროექტის მენეჯერს.

  • 3. რამდენი დრო სჭირდება საოფისე ტექნიკის შეკეთებას, თუ იგი მიიტანეს კომპანია „ჩემი ოფისი“ -ს სერვის ცენტრში?

    სარემონტო სამუშაოების ხანგრძლივობა დამოკიდებულია მოწყობილობის დაზიანებაზე. საშუალოდ, სამუშაოებს 1-1,5 საათი სჭირდება. დიაგნოსტიკა შესაძლებელია შესრულდეს 10-30 წუთში. თუ მოწყობილობაში აუცილებელია ნაწილს შეცვლა, რომელიც შ.პ.ს „ჩემი ოფისი“-ს საწყობში არ არის, შესაძლოა მწარმოებლისგან მის ჩამოტანას დასჭირდეს 2 კვირამდე ვადა.

  • 4. რა უნდა გავაკეთოთ თუ პრინტერი მკრთალად ბეჭდავს კარტრიჯის შეცვლის შემდგომ?

    ამ შემთხვევაში, „ჩემი ოფისი“-ს ხელოსნები იკვლევენ პრინტერის ლაზერულ სარკეებს. თუ ლაზერის სარკეებზე გამოვლინდება მტვრის ფენა, ხდება ლაზერის ამოღება და გაწმენდა. თუ პრინტერი მტვრიან გარემოშია, გირჩევთ პრინტერი განათავსოთ, სხვა ადგილას, თუ ეს შესაძლებელია.

  • 5. რა უნდა გავაკეთოთ, თუ პრინტერი ბეჭდავს თეთრ ფურცლებს კარტრიჯის შეცვლის შემდეგაც?

    ამ შემთხვევაში, არსებობს კონტაქტის დაკარგვის შესაძლებლობა პრინტერსა და კარტრიჯს შორის. გამოიძახეთ „ჩემი ოფისი“-ს ხელოსანი ან ხარისხის კონტროლის სპეციალისტი.

  • 6. რა უნდა გავაკეთოთ, თუ ზამთარში ტრანპორტირებისა და მონტაჟის შემდგომ, პრინტერი ცუდად ბეჭდავს?

    მოიწყეთ შესვენება ყავაზე! როგორც კი თქვენი საბეჭდი მოწყობილობა ოთახის ტემპერატურას მიაღწევს, ბეჭდვის ხარისხი სრულყოფილი გახდება!

  • 7. რა უნდა გავაკეთოთ, თუ პრინტერში ნაწილების შეცვლის შემდგომ, კვლავ იჭედება ფურცელი?

    აღმოფხვერით გარემო პირობების ზემოქმედება - დეფექტი არ იჩენს თავს, თუ ოთახში ტენიანობის მაჩვენებელი 35-დან 85% -მდე იქნება შენარჩუნებული. ტენიანობას ოთახში ზრდის ღია ფანჯრები, კონდიციონერი ან ის, რომ არ ხდება ოთახის გათბობა.

  • 8. რა უნდა გავაკეთოთ, თუ გაგზავნილ ფაქსს, მიმღები შავი ზოლებით ღებულობს?

    აღნიშნული ხარვეზის შემთხვევაში, აუცილებელია გამოიძახოთ „ჩემი ოფისი“-ს ტექნიკოსი, რომ მან ჩაატაროს ფაქსის პროფილაქტიკური სამუშაოები - გაწმინდოს ფაქსის სკანერი.

  • 9. რა უნდა გავაკეთოთ,თუ პრინტერი ამონაბეჭდი ფურცლის, ცენტრალურ ნაწილში, მკრთალად ბეჭდავს?

    ამ შემთხვევაში, თქვენ უბრალოდ უნდა შეცვალოთ კარტრიჯი. სანამ ცარიელ კარტრიჯს დასამუხტად გააგზავნით კომპანია „ჩემ ოფის“-ში, გთხოვთ დაურთოთ მას მინიმუმ ერთი ამონაბეჭდი ფურცელი.

  • 10. რა უნდა გავაკეთოთ, თუ პრინტერზე გამაფრთხილებელი ნათურა ანთია?

    შეამოწმეთ, სწორად არის ჩადებული ქაღალდი პრინტერში თუ არა და მჭიდროდ არის დახურული თუ არა ყველა თავსახური. შეამოწმეთ, ამოიწურა თუ არა კარტრიჯი. თუ ეს არ შველის, გამოიძახეთ „ჩემი ოფისი“-ს სპეციალისტი და გთხოვთ დაიმახსოვროთ გამაფრთხილებელი სიმბოლო, დაზიანებული მოწყობილობის მოდელი!

  • 11. რა უნდა გავაკეთოღ იმ შემთხვევაში, როდესაც მოწყობილობაზე ON ღილაკის დაჭერისას, იგი არ აჩვენებს მუშაობის რაიმე ნიშანს?

    დაიწყეთ იმის შემოწმებით, დაკავშირებულია თუ არა ელექტრონული კაბელი პრინტერთან და შემდგომ დენის წყაროსთან.

  • 12. რა უნდა გავაკეთოთ, თუ პრინტერს არ მიაქვს ქაღალდი?

    შეამოწმეთ, რომ ქაღალდი სწორად არის მოთავსებული პრინტერში, არ არის ნოტიო, და რომ ქაღალდის ყუთზე, მითითებული ზომა, ქაღალდის ზომის შესაბამისია.

  • 13. რა უნდა გავაკეთოთ, თუ საბეჭდ მოწყობილობაში, იჭედება ფურცელი?

    ასეთ შემთხვევაში, გირჩევთ დაუკავშირდეთ კომპანია „ჩემი ოფისი“-ს სერვისის კონსულტანტს და დაუსახელოთ პრინტერის მოდელი. ამის საფუძველზე, ჩვენ მოგცემთ რეკომენდაციებს, შემდეგი მოქმედებებისათვის, ხარვეზის აღმოსაფხვრელად. არ გირჩევთ, რომ დამოუკიდებლად განახორცილოთ, პრინტერიდან ქაღალდის ამოღება!

  • 14. რა უნდა გავაკეთოთ, თუ ვხედავთ, რომ პრინტერი მუშა მდგომარეობაშია და კომპიუტერიდან არაფერი იბეჭდება?

    შეამოწმეთ, თუ სწორად არის დაკავშირებული პრინტერი თქვენს კომპიუტერთან, ასევე სწორად არის თუ არა შერჩეული პრინტერი, რომელზეც თქვენი კომპიუტერიდან აგზავნით ბეჭდვის ბრძანებას (შესაძლოა, თქვენს კომპიუტერზე, რამოდენიმე პრინტერია დაყენებული) ასევე, თუ სწორად არის მითითებული თქვენს კომპიუტერში ბეჭდვის პარამეტრები. აუცილებლობის შემთხვევაში დაუკავშირდით კომპანია „ჩემი ოფისი“-ს სერვის ცენტრის კონსულტანტს.

  • 15. როგორ გამოვიძახოთ „ჩემი ოფისი“-ს ხელოსანი?

    დარეკეთ უფასო ნომერზე 032 2 15 90 10 ან გააფორმეთ ხელოსნის ვიზიტი My office online-ზე "სერვისის" ველში. გთხოვთ მიუთითოთ დაზიანებული მოწყობილობის მოდელი (თუ მოწყობილობას გავლილი აქვს ტექდათვალიერება ან შეკეთდა კომპანია „ჩემი ოფისი“-ს სერვის ცენტრში, მაშინ მიუთითეთ საიდენტიფიკაციო ნომერი) და ხარვეზი.