9/9

კარტრიჯებთან დაკავშირებული კითხვები და პასუხები

  • 1. რა არის ტონერი?

    ტონერი - ეს არის ფხვნილისიბრი ნივთიერება, რომელიც გამოიყენება ქაღალდზე ტექსტებისა და სურათების დასაბეჭდად, ლაზერული პრინტერებისათვის და ასლგადამღებთათვის.

  • 2. როგორ შევინახოთ კარტრიჯი პრინტერს გარეთ?

    კარტრიჯის საბეჭდი მოწყობილობიდან ამოღების შემდეგ, მოათავსეთ კოლოფში და ნესტგამძლე შეფუთვაში კარტრიჯის საიმედო შენახვისა და ტრანსპორტირებისათვის. არ დაიჭიროთ კარტრიჯი ვერტიკალურად და არ აბრუნოთ იგი. შეინახეთ კარტრიჯი იმავე მდგომარეობაში, რომელიც შეესაბამება მის მდგომარეობას პრინტერში.

  • 3. რა არის კარტრიჯის დამუხტვა?

    კარტრიჯის დამუხტვისას ხდება ტესტირება, მისი ტექნიკური მდგომარეობის შესაფასებლად. თუ კარტრიჯის ცვეთადი ნაწილები შეცვლას არ საჭიროებს (კარტრიჯის აღდგენა) კარტრიჯი იწმინდება, ხდება კონტაქტების ზეთით დამუშავება, კარტრიჯის ტონერით შევსება და ჩიპის შეცვლა.

  • 4. რა არის კარტრიჯის აღდგენა?

    კარტრიჯის აღდგენისას ხდება ტესტირება, მისი ტექნიკური მდგომარეობის შესაფასებლად. თუ ტესტირებისას დადგინდა, რომ აუცილებელია ცვეთადი ნაწილების შეცვლა, მაშინ კარტრიჯი იწმენდება და ხდება ნაწილების ჩანაცვლება, კონტაქტების ზეთით დამუშავება, კარტრიჯის ტონერით შევსება და ჩიპის შეცვლა.

  • 5. რისთვის არის აუცილებელი, კარტრიჯის ცვეთადი ნაწილების რეგულარული შეცვლა?

    კარტრიჯის ნაწილები ისევე ცვდება, როგორც სხვა ნებისმიერი მექანიზმი. ცვეთადი ნაწილების შეცვლა, გვეხმარება აღმოვფხვრათ ისეთი დეფექტები, როგორიცაა ზოლები, წერტილები, ფონი, ამონაბეჭდის დაბალი ხარისხი და ა.შ.

  • 6. რა არის კარტრიჯის რესურსი?

    კარტრიჯის რესურსი - ეს არის A4 ფორმატის ფურცლების გარანტირებული რაოდენობა, რომელიც შეიძლება ამობეჭდოთ ამ ფორმატის ფურცლის არაუმეტეს 5%-იანი დაფარვისას.

  • 7. რას ნიშნავს A4 ფურცლის დაფარვა 5%-ით?

    A4 ფორმატის ფურცლის 5%-ით დაფარვა უდრის, ტექსტის 31 სტრიქონს, რომელთაგან თითოეული 60 სიმბოლოსაგან შედგება.

  • 8. რა არის კარტრიჯის ჩიპი?

    კარტრიჯის ჩიპი -არის ნაწილი, რომელიც პრინტერს გადასცემს ინფორმაციას გახარჯული ტონერის რაოდენობის, ამონაბეჭდი ფურცლების რაოდენობის, ფურცლის პროცენტული დაფარვისა და კარტრიჯის მდგომარეობის შესახებ, რომ ცარიელია და საჭიროებს დამუხტვას ან შეცვლას.

  • 9. ყოველთვის არის შესაძლებელი, ახალი მოდელის კარტრიჯის დამუხტვა ჩიპთან ერთად?

    ჩიპები ახალი თაობის პრინტერებისათვის, განკუთვნილ კარტრიჯებში, უფრო მაღალტექნოლოგიურია, ალტერნატიული ჩიპების მწარმოებლებს დიდი დრო სჭირდებათ ასეთი ჩიპების შესამუშავებლად, ზოგჯერ ექვს თვემდე. თუ თქვენ სარგებლობთ კარტრიჯების დამუხტვის მომსახურებით, ვიდრე გადაწყვეტთ ახალი პრინტერის შეძენას, გაიარეთ ჩვენთან კონსულტაცია, მისი კარტრიჯების დამუხტვის განხორციელებასთან დაკავშირებით.

  • 10. რა არის დემო კარტრიჯი?

    ახალი პრინტერის შეძენისას, ხშირ შემთხვევაში კომპლექტში მას მოყვება დემო კარტრიჯი, რომელშიც მოცულობით ნაკლები ტონერის რაოდენობაა ვიდრე სტანდარტულ კარტრიჯში. შესაბამისად ასეთი დემო კარტრიჯის რესურსიც ნაკლებია.

  • 11. შესაძლებელია დემო კარტრიჯის შევსება, სტანდარტული კარტრიჯისთვის განსაზღვრული ტონერის რაოდენობით?

    ეს დამოკიდებულია მწარმოებელზე და კარტრიჯის სახეობაზე. ზოგი კარტრიჯის შევსება შესაძლებელია სტანდარტული კარტრიჯის ნიშნულამდე და ზოგის არა, რადგანაც ამის შესაძლებლობას არ გვაძლევს ტონერის რეზერვუარის მოცულობა. ასეთ შემთხვევაში კარტრიჯი ივსება დემო-კარტრიჯისთვის განსაზღვრული ტონერის რაოდენობით. ზოგიერთი სახეობისთვის დემო-კარტრიჯისათვის შესაძლებელია, ტონერის რეზერვუარის ჩანაცვლება სტანტარტილი კარტრიჯის რეზერვუარით.

  • 12. რა განსხვავებაა სტანდარტულ კარტრიჯსა და დიდი მოცულობის (X) კარტრიჯს შორის?

    განსხვავება კარტრიჯის რესურსშია. დიდი მოცულობის კარტრიჯი, მეტი ტონერის რაოდენობით ივსება ვიდრე სტანდარტული კარტრიჯი.

  • 13. შესაძლებელია თუ არა, სტანდარტული კარტრიჯის გარდაქმნა, დიდი მოცულობის მქონე (X) კარტრიჯად?

    ეს დამოკიდებულია კარტრიჯის მწარმოებელზე. ჩვენ ბევრი მოდელის კარტრიჯებს ვაქცევთ დიდი მოცულობის კარტრიჯებად, მაგრამ არის მოდელები, რომლებიც არ გვაძლევს ამის შესაძლებლობას.

  • 14. მართალია, რომ კარტრიჯის დამუხტვის ან აღდგენის შემდგომ, პრინტერის გარანტია შესაძლოა ბათილად იქცეს?

    რათქმაუნდა არა! პრინტერს აქვს მწარმოებლის გარანტია. მომხმარებელს უფლება აქვს აირჩიოს რომელი კარტრიჯები გამოიყენოს ამ პრინტერში - ორიგინალი, ალტერნატიული, დამუხტული თუ აღდგენილი.

  • 15. როგორ გავარკვიოთ, რა არის დაბალი ხარისხის ამონაბეჭდის მიზეზი - პრინტერი თუ კარტრიჯი?

    შეცვალეთ კარტრიჯი და დაბეჭდეთ რამდენიმე (დაახლოებით 3-5) ფურცელი. თუ ამონაბეჭდის ხარისხი იგივეა, სავარაუდოდ ხარვეზი პრინტერთან არის დაკავშირებული. თუ ბეჭდვის ხარისხი კარგია, ხარვეზი სავარაუდოდ, შეცვლილ კარტრიჯთან არის დაკავშირებული. ნებისმიერ შემთხვევაში, გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ კითხვებით, ხარვეზის მოგვარებასთან დაკავშირებით.

  • 16. რა უნდა გავაკეთოთ ისეთ შემთხვევაში, როდესაც დამუხტული ან აღდგენილი კარტრიჯის პრინტერში მოთავსების შემდეგ, მას გამოაქვს შეტყობინება იმის შესახებ, რომ კარტრიჯი ცარიელია?

    სავარაუდოდ ხარვეზი ჩიპიდან გამომდინარეობს. ზოგიერთ კარტრიჯში მოთავსებულია მცველები, რომლებიც შესაძლოა იყოს დაზიანებული. ნებისმიერ შემთხვევაში, გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ კითხვებით, ხარვეზის მოგვარებასთან დაკავშირებით.

  • 17. რა უნდა გავაკეთოთ, თუ ბეჭდვისას ფურცელზე შავი წერტილები ჩნდება?

    ხშირ შემთხვევაში, ამ ხარვეზის მიზეზია, ფოტოდოლის (OPC–Organic Photo Conductor) დაზიანება. მისი შეცვლა შესაძლებელია ჩვენს სერვის ცენტში.

  • 18. რა უნდა გავაკეთოთ თუ ბეჭდვისას ფურცელზე შავი ზოლები ჩნდება?

    სავარაუდოდ ხარვეზი, კარტრიჯის მაგნიტური ლილვის (PCR – Primary Charge Roller) დაბინძურებაა, რომელიც ძლიერ გავლენას ახდენს ამონაბეჭდის ხარისხზე.

  • 19. როგორ უნდა მოვიქცეთ თუ ბეჭდვისას ფურცელზე ჩნდება სიმკრთალეები, ეს კარტრიჯის ბრალია თუ პრინტერის?

    მიზეზი შეიძლება, იყოს სხვადასხვა. ხშირ შემთხვევაში ეს ხდება იმის გამო, რომ კარტრიჯში გათავდა ტონერი და მას ესაჭიროება დამუხტვა. აგრეთვე ეს შეიძლება იყოს მაგნიტური ლილვი (PCR) (იმავე მიზეზით, რაც შავი ზოლების გაჩენის შემთხვევაში). მესამე მიზეზი დაკავშირებულია, პრინტერის ლაზერული მოწყობილობის დაბინძურებასთან. მოგვმართეთ ჩვენ, დახმარებისათვის, ზემოთ ჩამოთვლილთაგან ნებისმიერ შემთხვევაში!

  • 20. როგორ უნდა მოვიქცეთ, თუ ბეჭდვისას ფურცელზე ჩნდება ფონი?

    მიზეზი შეიძლება იყოს სხვადასხვა. ყველაზე გავრცელებულია ტონერის შეუსაბამობა. ასეთი ხარვეზის გადასაჭრელად დაგვიკავშირდით ჩვენ. ასეთი ტიპის, ხარვეზის კიდევ ერთი მიზეზი შეიძლება იყოს პრინტერში ძალიან მკვრივი ქაღალდის გამოყენება.

  • 21. რატომ არის აუცილებელი, პრინტერების პერიოდული მომსახურების ჩატარება?

    იმისდამიუხედავად, რომელი სახეობის კარტრიჯებს იყენებთ: მწარმოებლის ორიგინალ კარტრიჯებს, ალტერნატიულ ან აღდგენილ კარტრიჯებს, პრინტერი ყოველდღიურად ექვემდებარება სხვადასხვა სახის მტვერის ზემოქმედებას, მათ შორის ტონერის მტვერს. ბეჭდვის სრულყოფილი ხარისხის მისაღწევად, სასურველია, პერიოდულად ჩატარდეს წმენდა ან პრინტერების პროფილაქტიკური მომსახურება. თუ პრინტერის დატვირთვა დაბალია, მომსახურება რეკომენდებულია მინიმუმ ექვს თვეში ერთხელ.

  • 22. რა იწვევს ტონერის გაფანტვას დაბეჭდილი ფურცლიდან?

    ასეთი ტიპის ხარვეზი, ხშირ შემთხვევაში წარმოიქმნება არასრულყოფილი მუშაობისას ან პრინტერის ფეჩის (fuser) დაზიანებისას, რომელიც საჭირო ტემპერატურაზე არ ადნობს ტონერს ქაღალდზე. ასევე, პრობლემა შეიძლება იყოს გამოწვეული ძალიან მყარი ქაღალდის გამოყენებით. გაეცანით ქაღალდის დასაშვებ წონას ინსტრუქციაში, რომელიც თან ერთვის პრინტერს და გამოიყენეთ შესაბამისი სიმკვრივის ქაღალდი ბეჭდვითი სამუშაოებისთვის.